Kimse Okumasa da... Bende Varım.


Gerçekler Dile Gelse de...
Alt yazılıda Anlatsanız;

Sesli,Sinirli,Sakin
Ne Fark eder ki!
 Bilerek,İsteyerek,Umursamazca Davranılmıştır.
 Kısa Ve De Özü Budur.
 Gel Gör Ki!Dile Getirildiğinde Başka Neler Olur.
 Şok Olurlar,Kabul Etmezler,İnkar Edilir,Savunmaya Geçerler.
 Ben Ne Yaptım Demez Kimse.
 Hep Sen Yaptın Derler.
 Her Zaman Aynı Hikaye.
 Aynı Hikaye Olmaması İçin Yürekten Çaba Sarf Edilmelidir.  
 Sizden Kötüsü Yoktur; Gerçekler Dile Geldiği Vakit.
 Hayatın İçine Süs Eklemeyin;Hayatın Kendisi Süs.
 Süs Gidince  Ölüm Gelir. 
 Kaybedenlerin Ufku Genişler.
 Kazananlar Başarılı Koşturmalarına Devam Ederler.
 Hayatta Herkes Birbirlerine Birinci ol,Başarılı Ol,Yükseklere Çık,Kazan Denmedi mi?
 Sonuncu Ol,Başarısız Ol,En Dipten Başla,Kaybet
 Bir Hiç Olduğunu Anlarsan...
 Kaybettiğinde Üzülmez, Ben, Ben Demediğin İçin. Kendini Övmediğin İçin. 
Ben Böyleyim,Ben Şöyleyim Demediğin İçin.
Kazandığında Bir Hiç'in Neler Başardığını Görüp Sevinmek.
 Yani;Buradaki 'Hiç' Önemlidir.
 Hiç'in Önemini Anlayabilmektir Aslında Tüm Mesele...
  
Sevdiğiniz Bir Yere İsminizi Yazın; Buradan Geçti Diye. Taşa,Duvara...
Kumsala Yazılar Yazarız, Dalganın sileceğini Bildiğimiz Halde. 
 Ne Yazdığımızı Bilir,O Yöne Bakarız.
  
Dünyada Yaşıyoruz,Dünya İçinde Dünyaları Yaşıyoruz.
Yaşayabildiğimiz Dünyalardayız.
 Güzel Bir Film Seyrettiğimizde Etkisinde Kalırız;Çünkü Öğle Bir Dünyamız Yok. 
 Yeşim Gürses
  


 

 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Geçmiş Zaman

9

Merhaba Çocukluğum