Hatırlamak VE Beklememek

Bak ben hatırlıyorum her şeyi;
Parça parçada olsa...
Gördükçe,izledikçe kendimi orada görüyor yaşıyorum.
Film şeridi gibi;
Korkutuyor mu? hem de nasıl?
Başı belli,sonu belli.
Baş ucumda bekleyen misali;
Bu kadar üzgün birisini daha önce görmemiştim gördüm.
Korktum mu? hem de nasıl?
Huzur vermese bu kadar sakin duramazdım.
Mavi kelebek gibi,Rüya misali...
Elini uzattığın anda kaybolmak aynı sen gibi aynı ben gibi aynı herkes gibi.
Resimler,filmler,günlük yaşantının her anı evet hatırlıyorum...
Sonu iyi mi? biter,kötü mü? biter o an geldiği zaman hatırlanacak...
Ve korkarım her şey için geç kalınmış olacak...
Gerçekleri her zaman merak etmişimdir ve uyandığım zaman öğreneceğim.
Ve o anda yine beni yalnız bırakacaksın...
Hatırladığın an çok geçmiş olacak.
Bekleme sıram senin bekleme zamanın olacak.
Yazılarda,resimlerde,filmlerde,şarkılarda günlük hayatlarda.
Ben hatırladım,bekledim.
Beklemeyeceksin hatırlamadığın için.
Ben hatırladım beklemek zamanı değil artık...beklememek döngüsüne girildi.
Sen hatırlayacaksın yüreğin benim yüreğim gibi acı çekecek gözyaşlarını durduramayacaksın
Ve bu bir çok kez olacak zamanın içinde zaman yağmurun içinde yağmur gibi...
 Film şeridi gibi hatırlayacaksın,hatırlayacaksın,hatırlayacaksın...
 Hafızasını kaybetmiş biri gibi ve tekrar unutacaksın ve tekrar hatırlayacağım ve tekrar unutacağım.
 Biz senle sadece rüyalarda yaşadığımızı hatırlayacağız...rüya gibi...
 (Yeşim Gürses)










     
         
   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Geçmiş Zaman

9

Merhaba Çocukluğum