Biz Seninle...

Biz seninle gece ile gündüz gibiyiz;gerçekle rüya gibiyiz;hayal ile dilek gibiyiz;mutluluk hüzün karışımı gibi;yıldızlarla gökkuşağı gibiyiz;yüreğinde uyumak gibiyim;
söylesene gerçek sevgilere... kimler yolcu etti de gelmez oldular;çıkmaz sokağa doğrumu gittiler yoksa.kalpleri çok kırıldığı için mi kaçıyorlar arkalarına bakmaksızın.en doğru seçenek bu olsa gerek.

Gerçek dostluğu bulanlar,gerçek sevgiyi aşkı bulanlar bu dünyanın en şanslı kişileri;bilmem farkındalar mı?derler ki!yüreğinle yaptığın her şey doğrudur.buna inanıyorum her ne kadar gözyaşı döksemde inanmak istiyorum belkide kimbilir.

İnsanı yüreği doğru yola,doğru kişiye götürür.En imkansızı bile olsa...
Biz seninle hiç bir şeyiz.hiç bir şey olmak bile güzel.

Güzelliklere bakıyorum,güzel gelen her şeyi izliyorum,dinliyorum.balkona gelen kuşların ötüşünü melodi gibi dinliyorum...kaç kere gugukladı her gugukladığında karşı tarafa ne söylüyor acaba diye düşünüyorum.aşkın tarifini kimse yapamıyorya buda onun gibi birşey.

Hayal ediyorum,bir gün kendi iş yerimi açmamı diliyorum.Güzel bir  kafe (cafe).Sevgilerin birleştiği cıvıl cıvıl seslerle coşan kalabalık.çocukların koşturduğu gülümsemelerin çok olduğu bir yer.dostluğun kardeşliğin sevgilerin kenetlendiği güzel bir yer...aynı güzellikleri dünyamız içinde diliyorum,ama çok hüzün,gözyaşı,mutsuzluk nehir gibi akıp duruyor.

Herkesin rüyalarının dileklerinin hayallerinin gerçekleştiği güzel bir yer olsun isterdim.
(Yeşim Gürses)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Geçmiş Zaman

9

Merhaba Çocukluğum