Beyaz Saç

Herkes her renge boyamıştırda saçlarını bir beyaza boyatmamışlardır. bu ne korkudur böyle; bu senenin modası olsa mesela; beyaz saç. illa yaşlanmayı beklemek niye? Beyaz saçın çıkmasını beklemeden yada çıktığı için hemen kapatacağına sen çıkartsana beyaza boy yarak.gençsin ama saçların beyaz ne güzel işte belkide yaşlanmana izin verilmeyecek.şimdiden beyazı denesen belki hiç göremeyeceksin.insanı yaşlı gösteren kalp yorgunluğudur saç rengi değil aslında.benim bir iki beyaz saçım var ışıl ışıl parlarlar kendi saç rengime göre.bende beyaza boyatmak isterdim.saçlarım çok uzun olmayıp ve uzun saçı sevmeseydim beyaza boyatırdım.çünkü saatlerce hiç bir yerde bekleyemiyorum.buda benim sıkıntım olsa gerek.Herşey moda oluyor yada kendi modanı çıkartıyorsun.neden? ''BEYAZ SAÇ'' moda olmasın ki!Beyaz saçı sevmeme yerine sevmeyi seçsek daha güzel olur.(Yeşim Gürses)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Geçmiş Zaman

9

Merhaba Çocukluğum